Facebook til Wordpress" data-cli-script-type="" data-cli-block="true" data-cli-block-if-ccpa-optout="false" data-cli-element-position="head">fbq('init', '1931327817124714', {}, { "agent": "wordpress-5.5.3-2.2.1" });

Keto klarhed, skrevet af en fremtrædende keto / lavkolhydratblogger Jimmy Moore og en læge / forsker Dr. Eric C. Westman, kaster sig ind i den ketogene verden og diskuterer det grundlæggende i denne diæt, dens sundhedsmæssige fordele og den videnskabelige litteratur omkring den ketogene diæt. For dem, der er nye inden for keto såvel som veteraner, giver denne bog en oversigt over nogle af de mere komplekse videnskaber, der går ind i den ketogene diæt uden at være for komplekse for den gennemsnitlige læser, der måske ikke har en videnskab eller medicinsk baggrund. For en mere dybtgående videnskabelig læse for sundhedsudbydere og medicinske fagfolk, vil vi foreslå, at du også læser Kunsten og videnskaben med lavkulhydratliv.

Hvad er der inde?

Hvis nogen skulle have bedt os om at anbefale en bog, der berører det grundlæggende i den ketogene diæt såvel som nogle af videnskaben og implikationerne i forbindelse med forskellige sygdomme og sundhedsmæssige tilstande, vil vi anbefale Keto klarhed som et godt udgangspunkt. Oplysningerne er godt organiseret, præsenteres godt og inkluderer masser af personlige anekdoter. Så det er tiltalende for de læsere, der leder efter en letforståelig, grundlæggende forklaring på denne diæt. Denne bog leverer det og hjælper også med at sætte scenen for andre bøger, der går mere dybtgående. væsentlige, Keto klarhed planter de grundlæggende frø af viden om kosten, og læsere kan vove sig til andre ressourcer for mere omfattende eller videnskabelig information.

Vi nød bogens layout, startende med en kort biograf om forfatterne, der inkluderer Jimmys personlige kamp med vægt og den vejafgift, den har påtaget sig for hans helbred. Dernæst diskuteres almindelige myter og misforståelser kort. Dette er nyttigt på mange måder, især hvis (eller når) situationen opstår, når du bliver hjørnet af en ven, familie eller fremmed og bliver bedt om at forklare, hvorfor din nye livsstilsændring ikke vil gøre dig fedt og forårsage hjertesygdomme. Hvis du er en Game of Thrones-fan, vil du vide, at forhørene kommer som vinteren ...

Så dette afsnit, sammen med forklaringerne videre i bogen, vil hjælpe dig med at forstå ketose, og hvordan det påvirker kroppen, og hvorfor fedt ikke kun ikke gør dig fedt; snarere kan det være brændstof. Herefter forklarer bogen ketose, hvordan man indtaster ketose, og diskuterer mange af de problemer, der plager dem, der er nye for keto, og som kan være uforberedte. Derfra undersøger den forskning og videnskab ved anvendelse af den ketogene diæt til terapeutisk behandling af forskellige sygdomme og tilstande.

Hvad vi kan lide

I slutningen af hvert kapitel findes der en praktisk oversigt over nøglebegreberne fra det kapitel, og i hele bogen finder du citater og kommentarer fra en lang række keto-eksperter, primært læger. Bogen lukkes med nogle opskrifter og en 21-dages måltidsplan, selvom makroer ikke er inkluderet.

Det sidste ord

Afslutningsvis, Keto klarhed er en letlæst og god introduktion til den ketogene diæt. Sundhedsudbydere, der leder efter en mere dybdegående analyse, ville sandsynligvis drage fordel af at læse yderligere bøger, der imødekommer deres behov, men dette ville være et godt udgangspunkt og ville lægge grundlaget for yderligere forskning.

For dem, der er nye med keto, er dette et must-read, og du vil ikke tro, hvor hurtigt du blæser gennem siderne, der ønsker at vide endnu mere om den fantastiske ketoseverden!

Handle efter Keto Clarity her.

Keto-Mojo er en deltager i nogle tilknyttede programmer, og nogle af nedenstående links genererer en lille provision, hvis du foretager et køb gennem et produktlink på vores site. Dette er uden omkostninger for dig, og alt indtægter går direkte til den nonprofit Ketogenic Foundation [501 (c) 3 verserende] for at hjælpe med deres mission finansieringsuddannelse og forskning i den ketogene diæt og livsstil. Keto-Mojo drager på ingen måde fordel af disse links.

Ikke på vores mailingliste?
Tilmeld dig og få 3 lette, gourmet Keto-Mojo middagsopskrifter!

Hos Keto-Mojo tror vi på deling - deling af vigtige keto-samfundsnyheder, videnskab og undersøgelser, gode keto-opskrifter, produkter, vi elsker, og profiler af mennesker, der inspirerer os.